Frequently Asked Questions


Geen probleem, voor alles hebben we een oplossing. Wanneer u contact met ons op neemt, helpen wij u graag verder. Uiteraard denken wij met u mee naar een passende oplossing. Op de website vind je de meest voorkomende artikelen, maar de mogelijkheden zijn vaak veel uitgebreider dan hetgeen u op Afdekshop.nl ziet staan. Daarnaast leveren wij ook maatwerk producten, voor alles is dus een oplossing.
Alle producten die zichtbaar zijn in Afdekshop.nl zijn gekoppeld aan ons landelijk voorraadsysteem van ons distributiecentrum en zijn voorradig, tenzij anders aangegeven. Uiteraard zijn de maatwerk producten niet voorradig.
Om je op de hoogte te houden van de status van jouw 'winkel' bestelling (dus niet van uw custom offerte opdrachten), sturen wij je na elke stap in het bestelproces een bevestiging van de laatste status, per e-mail. Voeg voor de zekerheid: info@afdekshop.nl toe aan uw veilige afzenders, zodat wij niet in uw 'spam' postvakje komen.
Afmelden gaat heel makkelijk, onderaan in uw nieuwsbrief staat een linkje: afmelden. Wij zorgen er dan voor dat je geen nieuwsbrief meer ontvangt.

Wij hanteren doorgaans één tot twee verzenddagen per week, op mogelijke dagen zoals maandag, donderdag of vrijdag.
Het is belangrijk op te merken dat de exacte verzenddagen niet vaststaan en afhankelijk zijn van operationele planning.

In het weekend wordt er niet bezorgd, houdt er dus rekening mee, wanneer u de bestelling op geeft.
Uiteraard kan het voorkomen dat door externe factoren, uw bestelling een x dag later bezorgd wordt, de actuele status hiervan kunt u bekijken in uw verkregen track and trace e-mail. Deze e-mail wil wel eens in uw spam folder belanden.

Wanneer u graag franco verzonden wilt hebben, vraag dan graag uw offerte aan zodat wij u een goed voorstel kunnen doen.
Wij beschikken niet over een winkel of showroom, uiteraard bent u altijd op 'afspraak' welkom. Ons Depot Centraal Nederland staat borg voor een snelle en efficiënte orderverwerking. Onze website dient daarom als showroom.
Het kiezen van het juiste product kan soms erg lastig zijn, en de keuze is soms van meer factoren afhangkelijk. In overleg met u adviseren wij graag welk product het beste bij u past. Neem graag even telefonisch contact met ons op, zodat wij u goed kunnen adviseren.
Wij doen er alles aan om onze website voor onze klanten zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken en te houden. Maar mocht u iets tegenkomen wat niet duidelijk of verwarrend is, of er werkt iets niet naar behoren neem graag even contact met ons op. Heeft u een leuk idee of goede tips ... bericht ze graag aan ons door, dat stellen we altijd op prijs.
Wij houden onze dienstverlening nauwlettend in de gaten. Daarom sturen wij al onze klanten een korte vrijblijvende enquete toe waarin wij u een aantal vragen stellen. Wij vragen u vriendelijk onze website op een aantal punten te beoordelen. Ook kunt u ons uw verbeterpunten laten weten.

Graag vernemen wij voorafgaand hieraan van u het volgende :

  • Het factuurnummer en reden waarom u uw goederen retourneert.
  • Vergewis u zich ervan dat:
    • De retourverzendkosten zijn voor uw rekening.
    • De goederen bevinden zich nog in de originele en onbeschadigde verpakking.
    • Op maat gemaakte goederen kunnen niet geretourneerd worden.
    • Voeg een kopy factuur bij uw retourzending.
    • Na aankomst zullen wij uw goederen beoordelen voor restitutie.
    • Gelieve geen retourzendingen per PostNl
  • Via contact kunt u uw retour aanmelden